Putera Puteri

Pages

Wednesday 9 March 2011

Intro ke-2

Hai suma2,babe2,geng2,konco2(ada ke?),dan lain2. :) Sy kmbli lg utk intro ke-2. Hissh. boring nk mampos asyik tulis intro jer. Korang boring ke x? Kalo boring,bgus aku xyah taip. Tp nk juga. haha. :D
Ok spt sdia mklum,skli lg ingin aku tegaskan aku ORANG BARU der. Tak hbis2 ngn gelaran "org bru" die. huhh. de ku kesah. haha. :D Kali ni aku x tulis intro utk "mngintrokn" dri aku mcm td tu haa. Aku just nk merapu jer cni. Ntah nk merapu sal pe eyy?
Tajuk kt ats tu bkan men lg kn? Siap intro2 indah. haha. :) cam yer2 jer. xde lh. actually aku tgh bengang skrg nie. xtau nk buat pe dh. Smsa aku tgh tik tok tik tok mnaip ni,jam sudah mnunjukkan pkul 11.45 pm,means 15 minutes lg nk pkul 12am! OOO wowww! great! mmg wktu aku utk "bjga mlm" @ dgn erti kata lain aku jd "mak guard" utk kmi skeluarga. korang jgn trtanya2 kt situ pesal aku lom tdo2 lg. xyah nk fkir2.kita sma jer dooo. haha.:D kita suma nie sma jer tgh angau ngn alam maya,lbih drpd korang angau ngn bf/gf korang. :) haa. cmtu jugak aku ok? xkesah sgt ngn bf tu,sbb aku "xde" bf. haha.:D eyhh. xde ke? (muka xtauk tiba ^______^) eyyyh dh lah mlas nk cter sal bf nie. nnti org ckap kta jiwang besi taik karat plak. :P



*oooh ilham mem'blog'.. dtg lh "dikau"... Ku memerlukan "mu" disisi. *mngantuk*





Pe ni Nia? Nak bebel pe lg ye? Emmm. (mncari ilham)
Haaa. ni yg aku nk cta sbnrnye. See. brp punya pnjang aku bebel xhenti2 bru aku mnyedari yg aku sgt jauh mnyimpang. haha. :D xpe2. sy cooolllll.. :)
Msuk ke intro sbnr2nye..---->
Korng nk tau x kwn2 pesal aku tba2 bleh nk sign up blog nie? Pd tarikh hri nie,9th March 2010. Aku telah rsminye membuka satu acc utk "belog" ku. :) Setelah sekian lma aku ingin sgt2 nk berblog nie TP tau x? Aku sakai sbnrnye,ape itu sakai? Kiranye mcm jakun laa. Jgn tnye lg apa itu jakun haa. xtau lg nk translate. :D Aku byk dh mnerjah blog2 org,bca punye pjg brjela2 smpai mata ku trbeliak menahan mngntuk tu sbb nk sgt berblog punye psl lh. Aku 'terjah' blog org bkan nk mncuri or pe pun,juz nk try membiasakn dri dan bljr serba sdikit psl blog,cmne nk buat blog dan mcm2 lg lh. Then aku create an acc for my blog. Pnye laa excited gler aku edit2 blog "trcinta" ku ini. Hisshh mmg best laa wa ckp sama lu. (mcm tu laa bnyi org sakai or jakun. :D) Aku tukar sna sni gmbr,letak ntah pe2 blinked2 tu,letak banner mcm2 smpai jd sendat plak rupa blog aku. haha.:D yg pnting aku enjoy ok? sbb itu lh main purpose aku nk brblog ok? sbb nk enjoy. bukan nk enjoy to the club! Aku dpt lg ilham nk brblog drpd 2 org kwn aku.xyah lh aku nk gtau sp k? actually sorg minah nie,(amboii,indah nye nma siap pnggil org minah!) sbb tu aku xnk state name dia kt sni,kang dia tauk mampos aku kena hembat. haha.:D ok minah tu td,aku suka dgn suma entri2 blog dia. mmg mnusuk jiwa hati dan jntung. de msa dia make a fun kt blog dia,de msa dia cter psl bf dia,de msa dia mluah perasaan,ok aku xtauk perasaan pe. yg psti dan pndek kata,mmg aku suka lh bca blog dia. tp aku xprnh pon jd follower dia. haha. im good rite? :) bukan xnka jd follower,mcm yg i cter2 td,jakun... haha.
Then sorg lg girl,eyhhh apesal tba2 aku sopan plak pnggil dia nie 'girl'? yg td slumber jer pnggil org "minah". haha. ;D yg girl nie,aku nk cta nie,korang dgr lh. :) 1st time aku sign up blog,tba2 aku stuck kat satu2 tmpt kat blog nie lh,xingt ape bnda tp mmg time tu aku blur 101%,so dgn muka xmalu nye aku,aku pe lg sroh dia on chat kat facebook dia sbb aku mmg prlukan dia time tu. (xmalu kn aku? mnta tolong bru cari org. haha. :D) so,dia ajar laa serba ckit psl blog,cmne nk buat tu,cmne nk buat nie.suma dia ajr laa. dia bg aku mcm2 link utk create the best blog.(tp xlh blog aku the best mne pon. :D) haha. thanks utk "girl" and "minah" tu krana membuatkan hatiku trdetik utk brblog. huhu.
Lg satu reason aku sign up blog,bpe dh reason aku td babe? haha. :D IM LONELY! Haa kan? sbb ini2 lahh. haiyaaa aiyooo apa ama. Aku nmpk jer kn cam hppy2 gtu,gler2 gtu tp HATI AKU MNDERITA! wa ckap sma lu. mmg tensen abis laa. so mulai skrg and start from now on,aku nk blog nie jd pneman sepi ku. kira nye jd 'bf' aku laa k? aku xtauk nk luah kt spe mslh2 aku. i have my family but lom tntu lg kan mereka nk dgr luahan aku trutama psl love2 story nih! huhh. tu mmg mreka xkn dgr laa. kompom mreke jwb,"BLJR BLOM HBIS DH NK MNGGATAL BRCNTA." hmmm. ok. im fine. nk luah kt my dad,ape nie? dad bukan tau pon psl ank2 dara dia nie. xkan nk share ngn dia dia crita hal2 pompuan kn? mom? hmm. mom nie ade ckit laa sporting BUT once again not in love story.! brother? hello. he's just 16 babe. nk cter pe ngn budak nie? kang dia buka cter shuffle,breakdance dia,aku plak blur smcm nnti. :( sister? HOO! she's just Primary 3 gosh.! jgnkan nk tolong aku settle problem,homework dia suma ni haa kakaknye ini yg siapkan.! :P(tp aku syg dia.:)) see. how sad i am. nk cari org tmpt buat luahan pun xde. last2 blog yg "trcnta" aku jumpa.
Ok lh. Aku pon ntah brp kali dh mnguap2 nih smbil gosok2 mata. Tgok2 jam dh apuuuuuu 12.36 am!!!! Xheran pon. :D rekod aku smpai pkul 3 am ok? Huuuuu. :)









Good night everyone!
Have a nice night.
Dream on me!(eksyen!:D)
Love,
Ciey.

No comments:

Post a Comment