Putera Puteri

Pages

Wednesday 9 March 2011

Intro


Intro

Hohoho! Yey! Spe sy? Knal x? Mmg laa xknl beb. Aku org bru kt cni. Kn? Sbb tu laa tjuk kt ats tu aku bri dia nma “Intro”. Tau kn apa itu intro? Ya ampun mampos laa korang2 nie kalo x tau pe tu intro. Haha. (mcm kejam jer ayt tu?:P) Dh laa babe.  Aku buat acc utk sign up blog nie bkan nk ajr bri pnerangan or definition ngn korang mksud “intro” tu yee. Jgn nk perasan. ^_^ *smile*

Spt tjuk di ats,my name is Nancy Dania ak Robert Louis. (bluekk.:P  De hati nk speaking,duhal Inggeris dia ckup2 mkn jer. Setakat “yes” “no” tu ape laa sgt. :P) Ok laa dear. Nmpknye aku bebel byk sgt nie. Bila nk msuk ke tujuan utma or dgn erti kata lain pndahuluan nye? :D haha. Mungkin tu laa sbb karangn BM ku slalu jer mrkh down sbb trlalu meloyar tp isi takderrr. Hoho. J
 Nma aku dh ku state kt ats nun ok.? Yg brjela2 tu laa nma aku. Ada rhsia dsebalik nma tu tau? Dh! xyah sebok nk tau. J Umur? Malu nk ckap. Dri segi ayt2 yg aku tulis ni,msti de yg agak2 umur pompuan yg punye blog nie around 15,16,17 kn? (cam yer2 je kn? Haha.) Haa. Mmg ok pe kalo korang ckap aku nie umur 15 16 17. TP kebenarannya or fact bak kata omputih,20 babe! Tkejut x? tkejut x? kuang kuang. Org dgr mmg laa cam mudeeee jer angka tu TP kat aku x ahh. Kalo dh msuk angka puluh2 tu bg aku dh tua laa tu oii. Xde mknenyee.(eyhh cam knal jer ku tagline ni.? :D) Tgok kan dh mnyimpang dri tjuk asl. Ni korang punye psl laa suka sgt. :D haha. (muke xbslah.. :D) ok2 brbalik pd tjuk diats skali lg. Status pkerjaan aku skrg nie.eyhh cam dh de karier jer kn? Haha. Mne de babe. Lom kja pun. Mmgang status Tidak Bekerja or kmi slalu sbut “Pngnggur Trhormat @ P.T”. haha. See, pngnggur pun de trhormat tau.Pe ko fkir YB2 jer de? Haha. :D  actually aku ni Lepasan Tingkatan 6 or lbih komersial lg(mnta puji.:D) digelar Pre-U kt skolah aku duluuu. Hehe. J status hubungn kluarga plak,aku yg sulung skli dlm 3 org adik-bradik.kiranye aku ni kakak laa kt mreka. Hehe.:) bngga tau bleh jd kakak. Pemimpin. Hoho. Pmimpin yg suka mngarah jer. Tnpa dia sndiri buat kja. Haha.:D cmne? Kejam kn? Mmg. Aku x mnafikan itu. Haha. :D korang yg bce jgn laa rs aku ni tlalu eksyen kamen ok? Haha. :D AKU ADALAH AKU. cam tjuk lgu jer nie? Hehe.:) Nk cte pe lg ye psl myself? Hmm. Nma aku dh ckap,umur aku dh bongkarkn. Status ku dh gtau. Haa satu lg status aku korang trtnya2 kn? Haaa aku tau. Aku tau. Jgn nk bselindung sama gua. Haha. Msti kat polak hotak tu tgh pkir yg cntik mnis idong mncung nie dh de boypren ke tak? Haha. :D <--- suka bg statement cmtu sbb prasan yg lbih. Haha. :D Well kalo nk tau sgt,nahhh hambik kau. IM SINGLE! (aww~ suke nyeee.) TP. TP. TP. Tgok x ade 3 prkataan TP tu? NOT AVAILABLE. Hoho. Pdan ngn muke korang. Aku siap bold lg tu tau. Bca laa smpai tbeliak bji mata pe suma. Msti korang dgn rs mluat nye ckp “mcm laa dia cun sgt,cntik sgt wlaupun single but not available,siap bold2 lg words tuh.” Lantak laa korng nk kritik pe k? hehe.:) ku smile jer ngn korng. ^_^ xyah laa aku gtau why the reason im not available. Fhm2 jer laa wlaupun xbrp nk fhm.
Okeyhh babe. Smpai cni sjer “intro” drpd sy. Ikhlas,tulus,suci dan murni(heii ape niee. Merapu jer.) salam perkenalan drpd sy. Maaf kalo tkasar bhasa tu. Biasa laa der tu bhasa alam maya. haha. kat skolah mmg xpakai cmtu. nk kena hembat ngn cegu2 kalo pkai bhasa cmtu? :D skli lg sy nk tegaskan , SAYA BUDAK BARU BELAJAR. Blajar pe? BELAJAR BRBLOG! Kalo de slh,sila berikan tunjuk ajar anda supaya sy maju. Maju trus maju. (skali lg cam ku knal tagline ini.?) :D Jgn ktwa trsengih2 kalo blog sy msih empty korang tgok,kosong ke,ye laa kan nma pun BUDAK BARU BELAJAR. Tgok sy tulis bsar2 supaya korang x trsengih2. Dh laa. Nnti kte cte lg. Nk mkan! :D

Lots of love,
Nia.
*sbnrnya xlah singke sgt love status tu,dan xlh not available sgt.adee lh. Just that its complicated. Kuangkuang.

No comments:

Post a Comment