Putera Puteri

Pages

Saturday 30 April 2011

Untitled!

Aarrgghh! Tak tau nak letak title pe. Sbb aku tgh TENSEN! Adooo! Tensen nie mmg tak habis-habis nak 'serang' aku tau? Dan pabila aku tensen, mula lah kepala aku aduhhh mcm nak MELETOP! Sakit nyee Oh my! Hnya Tuhan yg tahu. :) *pe2 pun msih mampu utk tersenyum*





Migrain? Entah lah. Yg aku tau, kepala aku memang sakit gler! Adoyaiiii! Mama help me! :( Tp aku merajinkan diri juger utk tik tok tik tok nak updated blog. Ngeeee. :) *sbb aku dah tak tau mao bikin apa, tetap tak kesah even though followers 5 org jer. :D*





Dan bila kepala aku SANGAT sakit + TENSEN memang muka aku bkerut-kerut sehingga menampakkan segala kedutan di muka. :) Ye laa org dok tgh menahan sakit msti lh muka bkerut memanjang. Oooo hooo. *ke aku tgh 'meroyan' rindukan SI JEJAKA? :P*
Semua yg aku buat serba-serbi tak kena hri nih. Tak tau knapa lg. Oh my God! Takkan lh kerana Prince William dah kwen smlm kot? Haha. Or aku TENSEN sbb angan-angan nak jadi a princess belum tercapai lg? haha. *mmg takkan trcapai smpai bila-bila pun. :P*





Ok dah! Tak nak cter lg. Nmpk gaya nye mmg kepala aku dh nk MELETUP! BEWARE! Fuhhhh! Sakit yg amat! Jwbnye, OFF TO BED lh! :D






*P/S: Main reason sakit kepala mmg rindukan SI JEJAKA! Haha. Try give me a call laa dear, tgok nnti kompom sakit kepala hilng trus! :D






Love,
NA.






No comments:

Post a Comment