Putera Puteri

Pages

Thursday 26 May 2011

I'm coming home! I'm coming home!


Wahhhhh! Setelah sekian lma aku sdh tdak berblog. Blog ku berhabuk sudah. [mcm femes sgt.] Haha. Actually, lma dah tak sign in the blog. Ye laa. Otak takde idea nk merapu ape, so buat pe nk sign in kan? Jiwa nak brkarya dah mmg takde. Kahkah.  





OK! Back to the main entri. I’m coming home! I’m coming home! Yerrrr. Coming home to the blog yg prtama. 2nd, coming home to my sweet home town for this coming Gawai festival! Huwaaaaa! Excited! Well, I’m Sarawakian + I’m Iban. So, mood tu mmg excited lah. Lbih-lbih lg nak smbut perayaan. Suma akn merasa yg sma kan bila tiba musim perayaan tak kira apa bngsa skli pun. *smile* We’re 1 Malaysia bah! Hahahahaha. 






Heiiii! It’s holiday lah. HOLIDAY! Come on bebeh. Pe aktiviti korang nk buat mse holiday nie? Suma org suka holiday. Al-maklum lh, yg bkerja nk juga rehat kn? Dan yg student-student lg lh suka. Muahaha. Suka sbb takyah nk bngun awl, bleh tdo lewat, eyhhh? Aku dulu pun mcm nie gak. Haha. TP yg students, tak trlepas bgtu shja oleh guru-guru mu, HOMEWORK ttap akn mngikut dri blkg. Kahkah!  Holiday, holiday jugak. [aku dulu sehari lg abis holiday bru brhempas-pulas buat homework. Itu adlh aku! Jgn ikut ye?] Kahkah.





NOW! Ready utk packing2. Of coz lah. Esok [27 May 2011] is the day lh aku hit the home town. Haha. Blik kmpung trcinta lerrr. Jumpa aki and inik. [Iban translate: Datuk and Nenek.] Jumpa monyet-monyet [cousin2]. Hehe. Packing bju, seluar, make-up [hrus ada maa]. 1 beg pnuh aku jer yg pnyer. Huhu. Dgn syarat, bwa sndiri beg tuh dan jgn mrungut sbb beg berat. [warning dri Mama.] haha. 





Okie! Itu shja utk hari nih. Sjer nk update sbb nmpk sgt brhabuk. Haha. So, cter lg skit-skit kn supya tak ketara sgt habuk. Hehe. Bye love! Last, Enjoy your holiday all and Happy Gawai! ♥ 













No comments:

Post a Comment