Putera Puteri

Pages

Monday 16 May 2011

Title? Tarak. :)


Ok! Line mcm hampeh! Slow sgt tahap siput! Aku kesah? Of course tidak wahai teman. Hehe. Tak kire Mr.Celcom Broadband selowwww mcm mne skli pun aku ttap tak kesah. Nak jugak update blog. Walau tak laku. Again, ada aku kesah? Wahaha. 




Ok peeps! No specific entri. Sajer nk celoteh. Smpai tak tau dah nak letak title apa. Sbb I’M BORED! Arrgghh! Weii come on! Get me out of this! Bagi lah some fun utk aku ke. Aku tak reti apa-apa pun, tahu dduk rmh jer. Rutin harian aku tak ubah sperti seorg pompuan yg dah bgelar isteri. (Grrrr!) Bngun awl-awl pg, cuci muka, jemur bju, kemas rmh, sapu lntai rumah, mop lntai, OK! Masak. Fuhhh! Blom bgelar isteri lg aku dah buat semua tu. Bleh cayer ke? Hoho. Well, aku bgelar Lepasan STPM. Tnggu offer. Org sruh kjer tak nak. Mnjwb ‘malas’. Haaaa. Itu lh aku. Tak nak cover-cover ngn korang sikap aku. Aku adalah aku! Huhu. Bukan jnis org yg hipokrit. Mmg aku jahat! Hoho. 




Tik tik tik tik tik (mnaip blog) dlm ms yg sma aku dok belek-belek jugak Facebook. Bukan chatting! Belek-belek foto Awal Ashaari. Uwaaaa! Hello. Aku angau ngn Awal Ashaari braderr. Huhu. Tak hbis-hbis nk tgok muka cun Awal. Ohhh tidak! Tahap fanatik berada dlm keadaan kritikal. Siap letak gmbr Awal Ashaari lg kat side kanan cermin bilik aku. Hoho. Supaya bila aku mnatap crmin itu utk brdandan, Awal pun tgok aku. Kahkah.  (tak malu!) Lesung pipit itu yg mahal wa ckp lu! Jgn lawan lah. Haha. 





Lg satu, awek dia cun gak kn? Slimmm jer. Hehe. Impian utk memiliki tbuh ‘skecik’ Scha Al-Yahya aku dah dpt. Huahua. Aku tak bsar lg, mcm Scha lh. (ko yg bca jelir lidah, bak sni aku kasi potong.) Haha. TP mamat aku dpt ke tidak memiliki tbuh ‘setough’ Awal Ashaari? Hahahahaha. Kerana saiz, kita brdua tak matching. Kahkah. 




Wowww! Perfect shape! Suka! :)





Kejap! Korang bnding ngn minah nih? Sma tak? Wakaka. (korang buat lg jelir-jelir lidah, aku saman!) Hahaha.









Aku! Wahhh! 









Eeeeee! Cute nyerrr! Handsome? Sudah pasti! Haha. :D






Ok! Part nie aku jeles! Aku nk juga mcm tu. Ngn Si Gendut! Haha.





No comments:

Post a Comment