Putera Puteri

Pages

Sunday 26 June 2011

Ilham sudah mari. Tangan lancar 'menari'.


Holaaaa everyone! Ayerrr. Lma dh tak update belog nih. Tgn pun keras smcm jer tekan-tekan lappy. ( mcm setahun ko tak pgang pen, then ko tba-tba pgg pen dan mnulis, apa ko rasa? Kebas? Bketar? Hehe. )Puuuhhhhhhhhhhhhhhhh! Fulamaaakkk. Berkilo-kilo debu kalau kumpul semua. Haha. Ye laa. Blog aku mmg sntiasa brdebu. Ilham byk TP malas nak curahkan. Haha. (mcm follower ramai sgt. Bluekkkk. ) 





Sekarang nih ilham sudah mariiii. Alamatnye engkau yg akn membaca sedia mndgr bebelan ku yg cincai naliii. Hahaha. Kalau nak curahkan segala aktiviti ku spjg minggu nie, smpai bila-bila pun takkan habis punya. Well, aktiviti aku byak tauk even though aku tperuk kat rumah jer. Hello? Engkau nk gelar aku ‘katak dibawah tempurung’? (Pelempang 1 das nak? ) 






Spjg minggu nie aktiviti mmg melimpah ruah. Kengkawan semua sibuk kja cari wang, aku kat rumah jer cari bnda yg tenang. Kuangkuangkuang. Duduk rumah tidak brmakna sy hnya dduk goyang kki, mkan kuaci, tgok TV. Wahhh. Byk cntik ko nak beraksi sprti LADY BOSS? ( Faktanya, ada lah sikit-sikit aku buat lagak sbgtu. Haha. ) 






Aktiviti apa yg aku ckp melimpah ruah td tu yee? ( kononnye busy sgt lah tu. Kalah District Officer. Hahaha!)
~ AKTIVITI 1~


Spjg minggu nih aku sibuk smpai kaki terkebas-kebas. Knapa? Aku spjg minggu nie hbiskan masa smpai 1 hari kat Akademi Memandu (Alaaaa. Ini tempat org belajar mmndu laaa. ) Nmpk jer jam pkul 3 ptg bru aku reti nak balik. Imagine weiiii. Satu hari kat tmpt bljr memndu. Apa kau rs? Tgn kebas. Kki kebas. Bontot? Tak payah cter laaa. Superb kebas! Lebih-lebih lg kalau dpt trainer yg strict sgt, ko naik bukit, gostan balik, mmg bkali-kali lah ko kena ulang bnda yg sma. Marah tak? Marah tak? Grrrrrr!





*bersungguh-sungguh aku bljr mmndu. Kalau fail juga JPJ test, aku akn frust menonggeng!*


*nak cepat dpt lesen, ada masa trluang boleh hallo-hallo ngn Mr.X. “Dear, jum dating.” Kahkahkahkahkah!*






~AKTIVITI 2~



Spjg minggu nie aku sibuk buat deco kat wall dinding kamar tidur ku. Cewahhh. Yeeee. Aku tgah addict mlekat wall stickers kat dinding-dinding bilik tidur ku. Cntik apa. Ada gmbr princess, The High Musical group pun ada, yg pling aku SUKA, black roses. Wowwww! Cantikkkkk bngetttt. Matching laa ngn dinding bilik ku yg kaler putih, nmpk kontra jer. Kaler terserlah. Tmbhan pula, aku peminat setia HITAM. Hehe. 





*bercadang nak pergi supermarket tu lg, beli wall stickers corak love-love. haha. Jiwa aku sdg berbunga lope-lope.*







~AKTIVITI 3~



Makan. Makan. Makan dan makan! Mmg selama nia ada makan. Tp dlm minggu nie aku mkan bnda yg aku rs sgt tidak mnyihatkan. Tidak seimbang lh pndek kata. Dlm 1 minggu ni, ada lh 2 3 hari tu aku melantak ayam. Ye aym. Ayam MarryBrown. Aym pnggang dekat Tnjung batu Beach. Kat beach, siap mnta 3 ketol chicken wings. Apuuuu! Sihat tak? Sihat tak? 





*ptt lah ada rs sedikit sembelit. Hahahahaha!*







Ok! Itu lh antara aktiviti aku spjg minggu ini. Itu hnya minggu nie jer, belum lg minggu-minggu yg sterusnya. Berlambak. Nak curahkn kat blog malas plak, nnti aku naik boring. Korang pun mcm lah nak sgt baca. Hahaha. Orite bebeh! See u’ols in the next chapter.   ^______^





No comments:

Post a Comment