Putera Puteri

Pages

Friday 10 June 2011

When all become fun! :)


Yo! Hey peoples! I’m back. Yeahh! Miss you all so muchie! It’s been a long holiday right? Well, holiday lma-lma pun agak membosankn juga. Haha. For holidays nie, spjg holiday aku hbiskn kat kpg halamn ku. I’m celebrating Gawai festival. Yerr sy gdis Iban. Hehe. So korang-korang suma planning pe time holidays nie? For sure, byk yg prgi mkn angin ronda-ronda 1 M’sia kn? Hehe. 





Pbila tiba holidays, of course korng trfkir nk luangkan masa ngn family kn? Bgitu juga driku. Time cuti-cuti nie, blik ke kpg halaman yeahh jumpa atuk nenek. Kazen-mazen. Sluruh family bkumpul kat 1 tmpt. Kan ke best tu? Msing-msing tgok sesame sndiri. ‘wahh besar pjg dah.’ ‘lma x jumpa, setahun skali’. Itu antra ayt-ayt popular yg aku dgr bila suma dh dkumpul. Hehe. Yg pling aku suka blik kpg, udara segar kat kpg ! Yeppiiii! Jauh drpd ksibukan kota. Hati snang, jiwa pun tenang. 






Ok! Pndek jer. Hehe. Actually entri ni nk upload pictures. Haha. Tp suka sgt pot pet pot pet kjap. Ingt tak entri yg trdahulu aku kata nk sharing some of the photos (Holidays entry!) ? Haaa. Ni laa dia. Mali. Mali. Jamu selera! 




Come on! Come on! Hehe.







 Muka ada skit pucat sni. Sbb mabuk laut. naik ekspress maa. Haha. Maintain memberikn snyuman. ^_____^





 Cousin! Kononnye blagak sprt seorg pnghibur yg nk buat cover 1st album. :P





Shape of that biscuit is LOVE! :D 





I love pose! :D










Yummy-yummy! Lamb Chop! Aku suka mkanan blemak. :D Nsib bdn aku tak blemak-lemak. 






After that, ini part yg aku suka! Yahooooo! Mandi sngai! Like! Like! Like!





 Packing-packing time. 





:D Sit dlm x muat. Blkg memainln peranan. :D *aku kat dlm. slmat kulit drpd trkena pns terik.*








Perghh! Tipu lh kalo aku ckp aku x join bdk-bdk nie terjun skli. haha. Best gler! Dri umur 19 thun, wktu ni aku rs aku umur 9 thun jer. :D





 *tmpt-tmpt mcm nie buat aku lg suka ambik gmbr! :D*
White cuzzie! :D










Haha. Maaf di sini kerana tak dpt nak upload skli gmbr aku tgh brlagak mnjadi kanak-kanak riang ‘9 tahun’. Haha. Bila dlm keadaan basah, agak sexy ok? Transparent. Haha. 





Dan malang nye, skjap jer mndi-manda, hujan pun turut dgn lebatnya memksa kmi utk pulang. Cuaca mncemburui saat-saat  kmi gembira. -_______-  *masa pulang aku tak ikut mami naik kereta, aku naik motorsikal! Whoaaaaa! With cousin! Can you all imagine hjan-hjan naik moto? Wooo! Best gler!*





Keesokan paginya, empunya blog ini demam. *pdan ngn muka main hujan!*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ini lh muka empunya blog yg sdg mnahan panas bdan dek krana hujan. Maintain juga snyum. With the sexy pale lips. :DDDD

No comments:

Post a Comment