Putera Puteri

Pages

Tuesday 23 August 2011

Jiwa Korea mari! HAHAHA!

Hai everyone! Perghhh. Sekarang nie membuak-buak jiwa nak blogging. Kononnya ilham berlambak. (aku suka update psl artis laa semenjak dua menjak nie. Why? Why? Why? haha. )




And now, jiwa aku melencong ke Korea. Dan secara tiba-tiba tadi aku berangan sebentar aku berada di Korea sekarang nie bila aku tengok reality show K-Pop Talent. The winner menang trip ke Seoul, Korea. (kalau tak silap aku lh.)




KOREA! KOREA! KOREA!




Kenapa laa ''engkau' menjadi idaman setiap org? Kenapa laa 'engkau' mnjadi satu destinasi yg amt cntik? Kenapa org tak pilih Indonesia ke? Thailand ke? Vietnam ke? Vietnam? Erkkk. Haha. Mnusia suka sangat mnjadikan 'engkau' sebagai salah satu destinasi yg mncul dlm mimpi. (termasuk aku! hahaha.) Aku siap aim 'engkau' Korea sebagai destination untuk honeymoon! Over tak? Over tak? HAHAHA! (bakal suami akan bankrap. Kalau rasa bnkrap, out-of-list untuk kawen sama aku. Wakakaka!)








Bukan itu saja kawan-kawan, aku suka Korea sebab yang utama mmg sbb tempat dia cantik laa. Of course kn? Sbb ke-2? Ni mesti korang baca akan termuntah hijau. :D 2nd reason, KOREAN GUYS JAMBU! hahahahahaha. Idong mncung, kulit putih melepak, kalau pompuan tak heran lah putih melepak. Ni guys laa! Come on! Mamat Korea pun jaga penampilan diri ok? Kulit putih melepak tnpa pimples scratch pon. Salute kejap! :)










Sikit sedih laa. Walaupun aku minat sgt ngn Korea nie. Tp aku tak up-to-date sgt psl diorang. -_- Bila aku tgok jer drama Korea kat tv, tengok ada actors dia yang hensem, baru aku tergila-gila nk tgok drama tu. hahaha. Kejam sgt. (prinsip aku senang, ada yang hensem, aku tengok. Tak hensem, boleh blah. :D)












Sini ada page untuk List of Korea Drama. Banyak wa cakap lu. SINI




 Hari tu aku layan Korean drama, pinjam ngn kawan CD dia. Title Scent of a Woman. Drama ni ada sketsa-sketsa sedih juga. Tngkap leleh. ( leleh sebab aktor dia lagi!) Hahaha!






Scent of a Woman



Cast: Kim Sun Ah
Lee dong Wook





Aksi-aksi begini yang buat aku suka berangan. hahaha. Suka! Suka!



^_____^



Thumbs up! Nak ambik gmbr mcm ni jugak! Bukan ngn awak boyfie. Ngan Lee Dong Wook! :)




Ok! Hbis dah karya Korea ku. Nnti ada drama yg aku suka, aku update lagi ye? (sambung search images aktor Korea, nak set as wallpapaer hp. :D)


Muuaahhhh! :)




JAP! Ada lagi. Ini awek, penggemar kuat Korea. Si manis Miss NORLINA RABIAH IBRAHIM . (muka pon iras-iras awek Korea. hahaha. kasi dia kembang.) *boh marah neng. :)*





 

No comments:

Post a Comment