Putera Puteri

Pages

Friday 11 January 2013

Opening 2013.

Hai everybody! Amboiiii aku rasa dah lama dah aku tak update blog aku nie. Bertahun dah kot? Ada blog taknak update pulak. Entah rasa macam tak berkenan kat blog. Hehehe. Lebih aktif kat Facebook dan Twitter jer. Mungkin kerana aku nie jenis yang ketandusan idea. Idea tu kurang untuk aku nak update blog setiap hari. Lagi pun malas nak menaip juga salah satu alasan. Tapi entah kenapa tadi tiba-tiba terdetik di hati nak cuba log in blog, kebetulan aku ternampak seorang senior aku ni post blog di wall Fb dia. So, aku baru teringat yang aku pun ada blog. Yayyy jom log in dan start merapu.


Seperti yang sedia maklum, di Facebook aku sering mencarut tentang stress minggu ni. Perghhh gua baru jer selesai examination week brader! Stress dia bukan kepalang. Naik kurus  dah badan nie sebab makan tak kenyang, tidur tak lena. Nak rehat tu tak payah cakap laa, memang takde masa punye. ( padan dengan muka study last minute. Ini yang aku punya motto, " study hard not smart ". Hehehe. ) Mengalahkan orang yang sedang hangat bercinta penangan exam ni. Sekarang ni pun sangat free update blog sebab dah terlepas daripada bebanan exam. Tangan lancar menaip. Cuba kalau buat nota atau pun assignments, lu tnya gua ada tak tangan gua selancar ni untuk menaip? IMPOSSIBLE! Hahaha.



Dan sekarang ni musim cuti semester pun bermula, aku juga tengah giat berfikir bila lah aku nak balik. Kenapa berat sangat nak balik malahan orang semua beria-ia nak balik jumpa family. Aku? Sedih jer kat sini. Pathetic sungguh rasanya life ini. Actually sekarang nie mood kurang baik. Mungkin kerana faktor letih tu masih ada lagi kot? Ye laa kan baru jer habis exam, badan pun masih lemah, otak pun belum dapat berfungsi dengan baik sebab dah full load. Kena refresh dan upgrade balik otak aku nie. Nampak sangat muka aku keletihan tak bermaya. Dan aku inginkan seseorang untuk menemani aku bercakap sekarang. Di blog nie jer lah aku dapat meluah nampak gayanya. Orang yang sepatutnya tempat aku meluah, bercakap, berjenaka sering sibuk. Takpe lah. Faham jer. Tak sakit mana pun kalau orang tak layan kan? Cheers for the life. Ok. Sampai sini jer kot? Malas nak update banyak. Oh ye lupa, ni update pertama untuk tahun 2013 ok? Mungkin entri seterusnya akan diupdate semula pada Januari 2014. Hahaha. Bye. Got to go. Muahhhh. Good night. :)



No comments:

Post a Comment