Putera Puteri

Pages

Tuesday 16 August 2011

Saya Anak Malaysia!

Hey everyone! 




Baiklah. Tak nak bebel byk skrg nie. Just nk update blog ku yg dh bsarang. Almost a month juga tak update blog derrr. haha. 




Korang pun msti garu-garu kepala kan? Dh lh lama tak update blog tp tiba-tiba entry title SAYA ANAK MALAYSIA! hahaha. Bukan buang tebiat ok? Bulan ni kita akan mnyambut Hari  Kemerdekaan pd 31 Ogos iaitu 54 tahun negara kita dah merdeka bebas drpd penjajah sekalian sekaligus bulan Ramadhan kpd semua umat Islam. Wish you all Happy Fasting my Muslim friends. Muuahhh! 






Well masa bulan kmerdekaan nie kita dh tgok ramai yg dah gntung bendera MALAYSIA. Bgus! Bgus! Msing-msing ada smngat patriotik. Mnunjukkan kita bngga mnjadi rakyat Malaysia yg hidup aman dan damai tnpa rusuhan.  *smile*






Nampaknya entri aku tak pnjang kot. (sbb masa update nie rushing nk keluar ngn kawan-kawan.) At least, blog aku tak brsarang sgt laa selepas aku update hari ni. Bagi korang layan lagu ni lah. Hehehe. Bye readers! Love, Nancy.









Saya Anak Malaysia! lalalalalala!


 Proud to be a Malaysian! :)








*siap-siap nak mandi. Tgok jam. 12.28 blom lg mndi. hahahaha!*











No comments:

Post a Comment